partner kunder salg kundefremgang salgsoptimering

Hvorfor bruge os?
Alt, hvad der har med jeres kerneforretning at gøre, har I helt klart meget bedre styr på, end vi har. Og jo mere tid og energi I kan bruge på det, I er gode til, og på at nå jeres mål, jo bedre går det for jer.

For at din virksomhed kan køre, kræver det, at I bruger forskellige services og ydelser fra andre virksomheder, som ikke ligger inden for jeres kernekompetenceområde.

Det er hér, vi kommer ind i billedet. Vores kerneforretning er at supportere jer med alt det, I behøver. Hos os får I tilgang til alle de services og ydelser, I har brug for, på ét sted og med én kontakt. I får frigjort interne ressourcer, opnår en samlet bedre økonomi, og vi tilfører jer viden, der gavner jer på langt sigt.

Det er grunden til, at Great Office blev stiftet.
 
Hvem står bag Great Office?
Michael Lundgaard startede Great Office i 2020. Michael har startet flere virksomheder i løbet af sin karriere og har mere end 15 års erfaring med at hjælpe virksomheder med at skabe de bedste betingelser for driften af deres virksomhed gennem forhandling af EL- IT-, telefoni- og betalingsløsninger.

Jeg startede Great Office, fordi jeg altid selv har manglet en løsning, hvor jeg ikke skulle bruge tid på at finde de rigtige leverandører og forhandle aftaler på plads. En løsning hvor jeg kunne overlade al drift af min virksomhed til andre, så vi kunne bruge alle vores kræfter på at få virksomheden til at vokse.

Denne hjemmeside benytter cookies. Ved at klikke på 'Acceptér' godkender du vores brug af cookies.

Godkend